خسته از باران تمنا...

متن مرتبط با «زنیست» در سایت خسته از باران تمنا... نوشته شده است

در من زنیست که مدام جیغ میکشد ...!

  • نیلوبلاگ

    در من زنیست که مدااااااام جیغ میکشد ....!صدای باد و طوفان دلم لحظه ای قطع نمی شود ، انگار هنوز هم باران ادامه دارد ... u200dاز تمام درها و پنجره های خانه ام گذشته ام ... همه را طوفان با خودش برده ؛ و من تنها در خانه ای بی سقف و بی در و بی پنجره ... گلدانم را در آغوش گرفته ام از گزند طوفان ...صدای آوازم تمام شهر را پر کرده است ... برای نرسیدن صدای طوفان به گوش گلم ...!هوهوی باد ، رعد و برق ابرها ، قطره های آب ... همه را به امید نگاه خورشید رد میکنم ... باکی از سرمای زمستان نیست ، بزودی بهار میشو...

    ادامه مطلب