
ی جورایی ام ... دارم سعی میکنم خودم و بسازم ... مثلا چند روز شروع کردم شدید از دوستم مراقبت کردن ... احساس خوبی بهم میده .... موزیک های خارجی که دانیال اصلا دوست نداشت و دانلود کردم و وقتایی که نیست گوش میدم ... فیلم ترکی خوشش نمیاد ببینه خب جهنم ... خودم برای خودم که میتونم ببینم ... نشستم دارم دختر پشت پنجره رو میبینم ... ی کتاب جدید شروع کردم به خوندن ... آلبوم عکسامون و مرتب کردم ... خونه تکونیمم آشپز خونه تموم شده تقریبا حال دلم؟ دارم خوبش میکنم ... موزیک های سفید گوش میدم ... در مورد احساس...
ادامه مطلب