خسته از باران تمنا...

متن مرتبط با «خوبی» در سایت خسته از باران تمنا... نوشته شده است

اگه بابای خوبی بود ...

  • نیلوبلاگ

    ی جورایی ام ... دارم سعی میکنم خودم و بسازم ... مثلا چند روز شروع کردم شدید از دوستم مراقبت کردن ... احساس خوبی بهم میده .... موزیک های خارجی که دانیال اصلا دوست نداشت و دانلود کردم و وقتایی که نیست گوش میدم ... فیلم ترکی خوشش نمیاد ببینه خب جهنم ... خودم برای خودم که میتونم ببینم ... نشستم دارم دختر پشت پنجره رو میبینم ... ی کتاب جدید شروع کردم به خوندن ... آلبوم عکسامون و مرتب کردم ... خونه تکونیمم آشپز خونه تموم شده تقریبا حال دلم؟ دارم خوبش میکنم ... موزیک های سفید گوش میدم ... در مورد احساس...

    ادامه مطلب