کاش عکاس بودم

خرید بک لینک
دوست داشتم وبلاگ عکاس کلمه وبلاگ بودم کلمه .
کادر می بستم روی صورت دوست داشتنی های زندگیـَم
میگفتم یک دو ...سیـــب!
(این سیبِ آخر را یک جوری می گفتم که لبخندشان از کادر بزند بیـــرون!)
و لبخندشان را...
تصویرِ مثبتِ زندگی بخششان را... ثبت می کردم.
قاب می گرفتم
و می گذاشتم کنجِ طاقچه ی دلم...
اصلا شاید یک سبکِ نوینِ وبلاگ عکاس کلمه ی خلق می کردم
به نامِ خنــده ی حیات بخــش. . .

خسته از باران تمنا......

ما را در سایت خسته از باران تمنا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 17:30

صفحه بندی