هنوز روزام کوتاهتو هر نفس یه آههبیرون نمیام از فکرای منطقیاز پاییز زندگی...دیگه تو جاده ماه نیستانگار بهار تو راه نیستدیگه حالم اصلا مثل قبلاها روبراه نیستبیرون نمیام از فکرای منطقیاز پاییز زندگی....چشام ابریه بازممن این روزارو میشناسممیدونستم جای فصلهام باهم عوض میشه واسم
اشکام برگای پاییزهولی هیچوقت نمیریزهخیلی تنها موندمبا اینکه تنها رفتی...پریدی بدون برگشتتو رفتی و از سکوتمهنوز گیج و مات و مبهوتم...باورت کردم و تو باورم...فکر میکردم آرزوتم...فکر میکردم آرزوتمچه خیال اشتباهی...چقدر زود رسیدی به دوراهی...با اینکه انتخابت رفتن بود...دلم برات تنگ میشه گاهی...انتخاب حق تو بود ...من بیش از حد وابسته ات شدم...بعد تو بدبین شدم ...به هرکسی حتی خودم حتی خودم...چشام ابریه بازممن این روزا رو میشناسم...میدونستم جای فصلهام باهم عوض میشه واسماشکام برگای پاییزهاما هیچوقت نمیریزهخیلی تنها موندمخیلی تنها رفتی... خسته از باران تمنا......
ما را در سایت خسته از باران تمنا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 272 تاريخ: چهارشنبه 24 شهريور 1395 ساعت: 13:11