

نگررررران کشورم خیلی 
نمیدونم چرا اونقدر استرس دارررم 
این روزا همه اش نگران رهبرمم
سکوتش و اینکه چه حالی داره الان کلافه ام کرده

روحانی بی شعورم انگار نه انگار تمام این اعتراضات به بهونه گرونی داره انجام میگیره

به اسم گرونی و به نام خسته شدن تظاهرات داره شکل میگیره 
از اینکه درگیری ایجاد بشه؛ جنگ بشه میترسم

35سال برای یه حکومت خیلی جوون و تازه کاره
دوست ندارم سن انقلابمون اونقدر کم باشه 
از اینکه آرامشم و از دست بدم میترسم

شروع اتفاقات جدید زندگی دقیقا سالی که اتفاقات مهنی باید برام رقم بخوره همراه با اتفاقات این چنینی باشه برام عذاب آوره 


اصولا دختر فعالی بودم ؛ تازه کارت خبرنگاریم و تحویل دادم


خدا کمک کشور و مردممون کنه ، صدا و سیما خیلی چیزا رو نمیگه
مردمم که ی کلاغ چهل کلاغ میکنن 
دلم آرامش میخووووواد

خدای من ؛ خدای مهرررربونم ... آرامش و به کشورمون برگردون

.
تاب و توان شروع ی جنگ و دوباره یه عالمه شهید دادن نداریم
هنوز شهدای دفاع مقدسمون کامل برنگشتن 
خدای من رهبرم گناه داره خودت کمکش کن

و در آخر از عمق وجوودم میخوام بگم 

ا
للهم عجل لولیک الفرج
ما را در سایت خسته از باران تمنا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 136