در تکاپوی جنگیدن با گذشته

خرید بک لینک
در عمق دریا دلم میخواست چشمهایم را ببندم و برای چند لحظه هم که شده، وانمود کنم که آب را فراموش کردهام.
اما هر چقدر بیشتر سعی میکردم، کمتر میتوانستم به آب فکر نکنم؛ بیشتر غرق میشدم.
باید همیشه به یاد داشته باشی که
ماندگارترین چیزها در ذهن، آنهاییست که وانمود به فراموش کردنشان میکنی.
هر چقدر بیشتر بخواهی چیزی را فراموش کنی، بیشتر در ذهنت با آن بازی میکنی.
برای فراموش کردن چیزی، نباید از آن فرار کنی؛ خودشان کم کم میروند، فراموش میشوند.
سعی برای فراموش کردن چیزی، درست مانند فرار کردن از سایهات است.
تو نباید از سایهات فرار کنی، نمیتوانی که فرار کنی؛
وقتش که برسد، خودش کم کم میرود، فراموش میشود.

چقدر این روزا در   تکاپوی     جنگیدن  م برا فراموشی   گذشته   ام ... راستش یه زمانی خوبم هاااا ... خیلیییییی خوب ... اما یه زمانی مثل این دو سه روزه یهویی فقط هجوم خاطرات و مقایسه هاست ... راستش حالم عجیبه ... دارم از گذشته ام فرار میکنم برای نگهداشتن الان و خوشبختی آینده ام ... شایدم نههه ... ارهه واقعا فرار نمیکنم ... دارم غبطه میخورم به اینکه کاش این تجربه های خوبشم تو آینده تکرار بشه واسم ... گیج و منگم ... توی انتخاب دانیال گرفته تااااااا زندگی آینده ام ... این حس و حال های متضاد چیه ...؟؟؟ از 5ماهه شدن این دوره آشناییه که اینقدر کش اومده یا واقعا یه مرگیم شده؟؟؟؟؟

دعا کنید واسم .

خسته از باران تمنا......

ما را در سایت خسته از باران تمنا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 175 تاريخ: پنجشنبه 13 دی 1397 ساعت: 4:49

صفحه بندی