کافيست چشمانت را ببندىو چند لحظه تمركز كنى...ميشنوى...؟
آسمان پر است از "دوستت دارم" هايى كه هيچوقت به مقصد نرسيد!بلندترينشناب ترينشبِكر ترينشمالِ من است!بَرَش دار لطفاً خسته از باران تمنا......
ما را در سایت خسته از باران تمنا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 294 تاريخ: چهارشنبه 24 شهريور 1395 ساعت: 13:11