سلاااااااااام
خب خیلییییییی وقته که نیومدم ولی واقعا درگیر زندگیم
خب باید بگم که در همین مدت شش ماهه من عروسیم کردم و الان دو ماهه من و دانیال باهم زندگی میکنیم .
یه عروسی ساده ولی آبرومند جاهاز ساده ولی آبی رنگ . خونه کوچیکه ولی پر از شادی ...
تنها چیزی که اوکی نیست ... حال منه ... حال دلتنگ من . که گذشته رهام نمیکنه ...
ولی زندگی خوبه . دانیال خوبه و خیلی صبوووور .
میام بازم با کلی حرف ...
خسته از باران تمنا......ما را در سایت خسته از باران تمنا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 186