غمگین ترین شادی هام

خرید بک لینک

گاهی میام شروع میکنم به خوندن پست های قبل اصلا انگار خودم نیستم .... اصلا خیلی هاشم یادم نیست ... بعد دلم میگیره از غمی که اون موقع تحمل کردم ....

اوووووف ...! زندگی به طرز قبل ادامه داره فقط ریحانه چهارر ماه و ۲۲ روزشه

من فردا آخرین امتحان کارشناسی مو میدم .... تو رشته ای که دوست دارم روانشناسی و قدم بعدی و برای ارشد میخوام بردارم خیلیییییییی حس خوبیه که فردا لیسانس و تموم میکنم

وااااااااایی واقعا خوشحالم خیلییییییییییی

دلم اما ی اتوبان بزرگ میخواد که توش سرم و از ماشین بیرون کنم فقط جیییییییییغ بکشم

ی مامان بیست و سه ساله ی لیسانس روانشناسی هستم

با غمگین ترین روزای ممکن ....

اما .... خوشحالم

خسته از باران تمنا......

ما را در سایت خسته از باران تمنا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: چهارشنبه 12 بهمن 1401 ساعت: 21:32

صفحه بندی