!!!!!!!!!!!

خرید بک لینک
آقایی که اومدی. با اسم مخاطب کامنت گذاشتی ... هیچ احد الناسی کناررررر من نیست برامم مهم نیست چه بی فرهنگی هستی که با دوتا شعر عاشقانه اینطور قضاوت میکنی حیف فرهنگ و کشور ما که آدم های بیشعور و بی شخصیتی مثل تو داره واقعا حیف...!فقط اگه یه جو شعور داشتی تو اگه مثل حرفات مثلا شجاع بودی اسمتم میگفتی که بفهمم کدوم بی فرهنگی هستی خسته از باران تمنا......

ما را در سایت خسته از باران تمنا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: چهارشنبه 24 شهريور 1395 ساعت: 13:11

صفحه بندی