سلام همدم ....
این روزا برای خودم خیلیییییی قویم....خیلی خودمو دوست دارم به خودم افتخار میکنم از اینکه خیلیییییییی دختر خوبیم ،مادر خوبیم حتی همسر خوبیم اما بدرک که دانیال نمیبینه .... دقیقا عین مامانم که من براش دختر خیلیییییییی خوبی بودم ولی اون نخواست ببینه ...! اصلاااااا برام مهم نیست ... اصلااااااااا
دو سه روزه تو فکر اینم طلاهام و کل جهیزیه ام رو بجز یخچال چهار تا تیکه لیوان و قابلمه نگهدارم بفروشم برم ی. خونه سی متری ی جای اطراف اصفهان بخرم و طلاق بگیرم ... تو مدت عده هم کار پیدا کنم ....ولی نمیدونم چی میشه ...!
خسته از باران تمنا......ما را در سایت خسته از باران تمنا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86